Hej igen!

Nu tänkte jag börja blogga här igen för Linnea har kommit hem!
Idag kommer det inte bli så mycket uppdatering för nu ska jag spela piano, whoop whoop!
Men imorgon kommer det massor! 
Vad har hänt sen sist? 
Jag har varit hos doktorn, jag har varit i stan flera gånger (typ 2, men ändå) & så har jag varit med mina underbara vänner, familj och grannar! 
Mitt liv är inte så dåligt trotsallt!
Jag har dock utegångsförbud, annars är allt bra!
Nu ska jag kolla lite ackord och spela lite piano!
Ni får ha en fortsatt underbar Lördag, jag uppdaterar imon, puss på er! :)

Kommentarer
Postat av: HEJ

varför har du utegångsförbud?

2012-07-03 @ 13:32:56
Postat av: Anonym

Varför utegångsbförbud???! :o
Snääääälla svara! ;)

2012-07-04 @ 20:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0