hey truth...

Tjej: Din nya flickvän är vacker. (Jag slår vad om att hon stal ditt hjärta)
Kille: Ja … det är hon. (Men du är fortfarande den vackraste tjejen jag vet.)
Tjej: Jag hörde att hon är rolig och otrolig. (Allt jag inte var.)
Kille: Det är hon säkert.. (Men hon är ingenting jämfört med dig.)
Tjej: Jag slår vad om att du vet allt om henne nu. (Som du visste allt om mig.)
Kille: Endast saker som räknas. (Jag kan inte ens komma ihåg hälften utav allt hon säger att jag är upptagen med tänkandet av dig.)
Tjej: Jag hoppas att ni är tillsammans länge. (Eftersom vi gjorde aldrig det.)
Kille: Jag hoppas också att vi gör det (Vad hände mellan mig & dig?)
Tjej: Jag måste gå. (Innan jag börjar gråta.)
Kille: Ja…Jag med. (Jag hoppas du inte börjar.)
Tjej: Hejdå… (Jag Älskar Dig fortfarande)
Kille: Hejdå… (Jag slutade aldrig.)
den enda killen jag kan lita på... Älskar den katten 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0